Zelfgemaakt toetje

28 september 2015 - Mérida, Mexico

Zelfgemaakt toetje

Deze foto werd gemaakt op 28 september 2015 in Mérida, Mexico met een Samsung NX500.

1. Gé Zwols:
    5 oktober 2015
    Ik was nog bezig en opeens schoot ie weg. Raar, die moderne middelen. Dus hou ons op de hoogte alsjeblieft. Heel veel plezier in Benin. Ben benieuwd wat daar allemaal te zien en te doen is. Doe, als altijd, heel voorzichtig!
    Dikke kus mam.
  2. Oswald Codfried:
    5 oktober 2015
    Erg ondernemend zijn jullie! Prettig te weten dat we na jullie terugkomst lekker Mexicaans bij jullie kunnen komen eten. Zoals ik lees is het soms wel afzien, maar jullie genieten er wel van. Belize zal wat rustiger zijn vermoed ik. Stranden etc. Ik wens jullie wederom nog heel veel reisplezier en inderdaad, voorzichtig in de komende gebieden. Oswald
  3. Ineke:
    Lieve henkymartine
    Weer een mooi verhaal van jullie tijd in Mexico variatie te over en tasjes dus ook...
    Griezelen en zweten bus in en uit het lijkt wel vakantie!
    De confrontatie met armoede vooral onder kinderen is wel heel schrijnend om mee te maken en voel je hoe groot het verschil is ..Jullie op weg naar een nieuw land met weer andere ontmoetingen cultuur en natuur, geniet ervan. Uit de foto s blijkt dat duidelijk en dank voor het even mee mogen liften? XX