Nog heel even

22 augustus 2015 - Zwolle, Nederland

Hee allemaal,

Terwijl Henk een wasje ophangt (jaja, de rollen zijn omgedraaid hier ;-)), type ik dit stukje. Nog maar 9 dagen en dan zitten wij in het vliegtuig op weg naar het grote avontuur. Pffff, ook wel spannend hoor, maar we hebben er ook MEGA zin in!

We zullen beginnen in Cuba, waar we 2,5 week zullen zijn en waarvan de eerste aantal dagen Irene (mijn zus) en Angelo ons komen opzoeken (of wij hun, hoe je het maar bekijkt), waar ik enorm veel zin in heb.

Daarna vliegen we naar Cancun, Mexico en vanaf daar lacht het avontuur ons toe. Het enige dat we weten is dat we vlak voor kerst vanaf een zonnig strand in Salvador, Brazilië met een caipirinha in onze hand terugkijken op (hopelijk) een te gaaf avontuur, om vanaf daar weer naar Amsterdam terug te vliegen.

Via deze blog houden we jullie graag op de hoogte van onze avonturen! En het zou leuk zijn als jullie een reactie achterlaten!

Tot de volgende keer!

Henk y Martine

1. Ellen:
    23 augustus 2015
    Heel veel plezier jullie twee!! Xxx
  2. Stefan:
    24 augustus 2015
    Heel veel plezier en geniet ervan! Benieuwd naar jullie verhalen.
  3. Juliette:
    Zo tof H y M! Have fun!
  4. Maureen:
    Veel plezier bro en m
  5. John Ensberg:
    Veel Plezier! We zijn nu al benieuwd naar de foto's! :D
  6. Gé Zwols:
    25 augustus 2015
    Alvast heel veel plezier samen en voorzichtig doen.
    Goede vlucht gewenst. Dikke kus van pap en mij.
  7. Jessie:
    26 augustus 2015
    Spannend!! Heel veel plezier samen, verheug me op de hilarische reisverslagen!
  8. Sandra:
    26 augustus 2015
    Wouw, een echte eigen site, profi hoor! Superleuk! En Martine, jij kunt leuk vermakelijk schrijven, dus ik wil zeker op de hoogte blijven. Heel veel plezier samen, geniet!
  9. Wim:
    30 augustus 2015
    Heel veel plezier. Dit wordt een reis om nooit te vergeten!
  10. Sophie:
    1 september 2015
    Mucha suerte!

Besos
  11. Jacqueline Lugthart:
    1 september 2015
    leuk jullie nog even ontmoet te hebben in Diever en het enthousiasme in jullie ogen te hebben gezien.
    geniet van deze mooie reis en hou ons op de hoogte.
    kom gezond en blij weer terug.
  12. Oswald Codfried:
    15 september 2015
    eindelijk gelukt mij aan te melden!
    Veel en veel reisplezier samen.
    Ben benieuwd naar jullie ervaringen !

Oswald
  13. Oswald Codfried:
    15 september 2015
    Het is mij eindelijk gelukt mij op de mailinglist te plaatsen.
    Veel reisgenot samen.
    Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.

Groeten, van Oswald
  14. Diana:
    18 september 2015
    Fijn om met jullie zo mee te kunnen reizen! !!
  15. Linda:
    19 september 2015
    Super!!!!!!! Wat een avontuur, geniet ervan samen en ik kijk uit naar de verhalen. Xx
  16. Wim:
    19 september 2015
    Ik zie af en toe een foto van een reuzen zeester die behoorlijk veel op Henk lijkt.... :-)